måndag 4 juli 2011

Födelsedagar!!

Fyllde ju 34 (gulp!) i lördags men har blivit firad i dagarna tre.


                                          Blombud i fredags...från svärisarna!

Hotellfrukost i lördags...


                                                              ... och Emma njöt!!

Sen åkte vi till Trekantssjön...33grader och sol...24 i vattnet!

Men jag fick hålla mig på land

har ju hostat och haft halsont i över en vecka nu

Badpöjk!

På kvällen begav vi oss till Thai Boat




där vi åt väääldigt god mat!

och drack väääldigt goda drinkar



och mer goda drinkar


Emma njöt i fulla drag

och hade blommor i sitt hår...


Mats var också nöjd med kvällen!

På söndagen åkte vi till Småland för att fortsätta firandet

Maja överlämnade paket från allihop

En dammsugare och Emma blev glad!
                                                                (trots att jag blundar)

Tack lillebror!

Mamma var grillmästare


Supergott som vanligt!!!


Mys <3

 Jag hade bakat! Haha, kolla in pappa. Gamla 
brandmannen kollar in så blomman inte tar eld :)                                                               

MUMS!!

Fast egentligen började firandet redan i Norge


där jag fick ascoola armbandet av Veums

och en teckning av Oscar. Finunge!


Fast egentligen började firandet tidigare än så...fick en cykel av Mats redan i maj. Bild kommer senare. PUSS


tisdag 28 juni 2011

Norgekos!!

Fredag till måndag gick alldeles för fort men tokmys var det!!


Äntligen på väg!!

Fikamys!

Emma har semester :)

Tjejmys

<3

Jag och AnneMarie





Födelsedagskillen!


Världens största meny

Mamma, det är rökt lax på pizzan! Ubergott!!

onsdag 22 juni 2011

Lite av varje...

Orkar inte skriva, jag har semester, ni får nöja er med bilder.

Vi sommarmyser

provkör bilar

och går på konsert



Foo Fighters närmare bestämt