Den här helgen har vi legat sjuka (mest jag, men även Leo) så därför får ni en bildkavalkad från förra helgen istället. Då var det annat ljud i skällan tametusan!
söndag 13 oktober 2013
torsdag 19 september 2013
Älskling...
ropade jag på Mats för några veckor sen. "Jag har nog råkat köpa en bröllopsklänning!"
Svaret jag fick skriver jag inte här...
Grejen var att jag läser (läs avgudar) Malin Wollin (Fotbollsfrun) och hennes blogg. En dag när jag läste hennes blogg hade hon gjort ett inlägg om att hon skulle sälja en bröllopsklänning på Tradera. Nyfiken som man är så gick jag in och kolla. Och självklart var det en Emmaklänning! Så himla fin och precis en sån klänning jag hade sett mig gifta mig i en dag. Så what's a girl to do?! Jag var ju tvungen att bjuda. Skulle bara bjuda lite ju men det var visst fler än jag som bjöd så "jag skulle bara bjuda lite till". Höjde väl en tia varje gång. Men så surna jag till på alla som bjöd över hela tiden så jag drog till med en lite högre summa. Och auktionen stannade av. Inga som bjöd över. Minuterna gick. Blev en timme. Som blev två. Det var vid det här tillfället som jag ropade på Mats.
När det var tre timmar kvar av auktionen bjöd nån över och jag kunde andas ut. Jag menar, vi har inte ens pratat om att gifta oss. Och jag kommer ju lägga på mig en del vikt framöver. Som sen ska bort igen. Så vi pratar ju inte de närmsta åren direkt. Lite onödigt att ha en bröllopsklänning ta plats i garderoben då. Hur fin den än må vara.
söndag 15 september 2013
Bättre sent...
lördag 14 september 2013
fredag 13 september 2013
The Moth!
Vet inte om det är att Leo sovit dåligt de senaste två veckorna på grund av tänder eller om det bara är min dåliga humor men jag skrattar så jag gråter åt det här. Varje gång. Och hysteriskt.
söndag 30 juni 2013
Lite pics iallafall...
Har väl inget att skriva egentligen fast det har hänt en del. Vi har firat midsommar, mor o far har varit här och vi var på Skansen. Är så nederligt dålig på att komma ihåg att ta kort men en liten Leokavalkad tackar ju ingen nej till!?!
Sista bilden skrämmer slag på Mats! Hehe!
lördag 15 juni 2013
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





























