måndag 25 juli 2011

Semesterpics!


Vi har myst på filt med god mat och vin medan den oerhört talangfulla Emil Jensen underhöll.







Vi åkte Birka Princess till Mariehamn. En båtresa som främst handlade om mat, dryck, rekreation och en hel del panik när jag emellanåt insåg att jag var på en båt.



 








Hemma i Småland med tokmys med HELA familjen! UNDERBART!!! 
















En tredagarstripp till Köpenhamn var som balsam för själen! Avslutades med en konsert med Roxette på Tivoli! Nostalgi! Önskade även för en stund att jag inte var vegisfegis...saknar Pölse!

























































































Sen har vi slappat hemma också, solat när tillfälle getts och ätit massa gott och druckit ännu mer :)















 Det är ju trots allt högsommar så jag tyckte att detta var en passande sista bild!


6 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Härliga bilder, får höras nån dag/kväll...jobbar ju denna vecka 10-16 medans Maja ät på kollo :)) PUSS!

mamma sa...

Ååå vilka härliga bilder. Så kul att se vad ni gjort.

Anonym sa...

Äntligen, som jag har längtat efter nya bilder, verkar som ni har haft det hur underbart som helst, men vad gjorde ni i Christiania? ;)
Ha en fortsatt skön semester och hälsa!
Kram Anette

Emma sa...

Du, jag mådde mest dåligt där! Människor som ganska utslagna ut, satt och rökte helt öppet. Det var intressant men jag kände mig beklämd på nåt sätt. På Puscher street kunde man ju liksom handla ;)

Anonym sa...

Ja jag kan tänka mig att det är ganska obehagligt där, människor mår ju inte så bra!
Aha, tur ni hittade någonstans att köpa lite kul ;)
Kram Anette

Anna-Lena sa...

Nice-igt... ;D Kramar