måndag 25 juli 2011

Semesterpics!


Vi har myst på filt med god mat och vin medan den oerhört talangfulla Emil Jensen underhöll.







Vi åkte Birka Princess till Mariehamn. En båtresa som främst handlade om mat, dryck, rekreation och en hel del panik när jag emellanåt insåg att jag var på en båt.



 








Hemma i Småland med tokmys med HELA familjen! UNDERBART!!! 
















En tredagarstripp till Köpenhamn var som balsam för själen! Avslutades med en konsert med Roxette på Tivoli! Nostalgi! Önskade även för en stund att jag inte var vegisfegis...saknar Pölse!

























































































Sen har vi slappat hemma också, solat när tillfälle getts och ätit massa gott och druckit ännu mer :)















 Det är ju trots allt högsommar så jag tyckte att detta var en passande sista bild!


måndag 4 juli 2011

Födelsedagar!!

Fyllde ju 34 (gulp!) i lördags men har blivit firad i dagarna tre.


                                          Blombud i fredags...från svärisarna!

Hotellfrukost i lördags...


                                                              ... och Emma njöt!!

Sen åkte vi till Trekantssjön...33grader och sol...24 i vattnet!

Men jag fick hålla mig på land

har ju hostat och haft halsont i över en vecka nu

Badpöjk!

På kvällen begav vi oss till Thai Boat




där vi åt väääldigt god mat!

och drack väääldigt goda drinkar



och mer goda drinkar


Emma njöt i fulla drag

och hade blommor i sitt hår...


Mats var också nöjd med kvällen!

På söndagen åkte vi till Småland för att fortsätta firandet

Maja överlämnade paket från allihop

En dammsugare och Emma blev glad!
                                                                (trots att jag blundar)

Tack lillebror!

Mamma var grillmästare


Supergott som vanligt!!!


Mys <3

 Jag hade bakat! Haha, kolla in pappa. Gamla 
brandmannen kollar in så blomman inte tar eld :)                                                               

MUMS!!

Fast egentligen började firandet redan i Norge


där jag fick ascoola armbandet av Veums

och en teckning av Oscar. Finunge!


Fast egentligen började firandet tidigare än så...fick en cykel av Mats redan i maj. Bild kommer senare. PUSS