tisdag 22 januari 2013

söndag 20 januari 2013

lördag 19 januari 2013

Mats.

Mannen på bilden är min klippa just nu! Han ställer upp på mig till 110 %. Han lyssnar och stöttar när jag är ledsen och trött. Han går till jobbet varje dag och kommer hem och fortsätter "jobba". Han diskar, plockar och tar hand om Leo. Han tar Leo på nätterna även på vardagar ibland så jag ska få sova. Han slänger ut mig på kvällarna så jag kan gå på nåt fik, ta en kaffe, läsa en tidning. Han har startat operation "LeohjärtaMats" så att mammagrisen även ska bli en pappagris.
Om jag hade varit mitt vanliga underbara jag så hade jag tyckt att allt detta var självklarheter för en partner/pappa.
Men just nu är det guld värt.
Just nu gör han så jag överlever.
Just nu kunde jag inte va mer kär.

torsdag 17 januari 2013

Dåå fattar jag!

Amen, det var ju därför gårdagen var en enda lång gråtfest och jag var världens sämsta mamma!

Hade glömt hur hormonellt mensen är...



Juhupp!

Okej, har typ bara yttrat att vi ska sluta amma så kommer mensen. Great. Precis vad jag behöver just nu. 8 månaders sömn att ta igen OCH pms.

onsdag 16 januari 2013

På G...

Jag har mått lite dåligt ett tag så jag har lagt fokus på killarna på bilden. Finns dock hopp om livet och så även för bloggen. Hoppas komma tillbaka snart!

måndag 3 december 2012

Jag vet...

Det var länge sen. Men jag mår inge vidare. Den lilla energi jag har lägger jag på Leo. Och lite på Mats. och så vill jag lägga lite på att njuta av att det är december med allt vad det innebär.

Jag kommer åter när formen är tillbaka.