måndag 21 mars 2011

söndag 20 mars 2011

VÅRHELG




Vi hade bestämt oss för att ha en riktig myshelg och bara tokmysa med varandra. Det blev inte så. Det är inte alltid så bra att planera mys. Vi hade båda längtat efter denna helg sådant att det slutade med att vi bråkade hela helgen. Om allt och absolut ingenting. Vi hann dock med lite mys mellan fighterna medan vi samlade energi för nästa rond.


På lördagen strosade vi i Gamla stan.

Bild från en gammal kyrka i Gamla stan







Vi var inne och gottade oss på Cornelis museet.







Vi åt god middag på restaurang, jag åt fiskgryta.



och ett glas rött till det...


då blev jag såhär glad!
Idag har vi hunnit med lite mer än att bråka men vi såg allt till att klämma in lite av det med...

Vi tog en promme i vårsolen.

och kollade läget på bygget :)



Mats kollar in vår framtida bostad. Inflytt mitten av december.

Vi hann med att mysa och pussas lite med...








Kram på er alla!!

onsdag 16 mars 2011

TRÖTT!!

Har ingen energi till övers...längtar till sommar,sol och solglasögon!


Saknar mina skrotisar också <3

måndag 14 mars 2011

Det här med träning...

Innan jag flyttade till Stockholm så tränade jag regelbundet. Promenader på 90 minuter minst tre gånger i veckan, zumbapass en gång i veckan och Friskispass en till två gånger i veckan. Så är det inte nu kan jag säga...sambolivet börjar lägga sig runt midjan. Ska inte bara skylla på sambolivet, vi älskar ju att promenera tillsammans men då går vi ju mest och myser :). Jag har inte mått så bra sen flytten med nytt jobb, ny stad och allt det tillför. Jag har varit såå trött efter jobbet och kvällarna går för fort! Jag sätter nu allt mitt hopp till vårsolen, att den ska komma och ta med sig lite energi till mig.



Nehe mina vänner, nu ska jag fixa lite till Mats födelsedag ;) 

söndag 13 mars 2011

Helgen...

Helgen startade med en riktig tröttfredag! Sov kanske 2 timmar efter jobbet sen åt vi hembakad pizza och drack öl. :)

Lördagen startade med lite städning inför helgens besök och sen kom de... Svärföräldrarna! De kom med en fin bukett till oss.


Vi åt god tacopaj som Mats gjort och sedan tog vi en promenad och visade var vår lägenhet byggs i detta nu! Sedan var det dags för lite gott att dricka medan vi gjorde oss  i ordning för kvällens galej...

Nämligen middag och show på Golden Hits!

    Så himla bra show! De här snygga Elvisarna uppvaktade sekunden efter Mats mamma!

Suddig bild men man ser att jag har det trevligt!

Söt kille!

Den här killen var helt suverän!

Ikväll har vi sett en superbra men superläskig Black Swan.
Förstår att denna tjej fick en Oscar! Vilken prestation.

Nu blir det ett glas vin och sen sova. Godnatt!!