måndag 14 mars 2011

Det här med träning...

Innan jag flyttade till Stockholm så tränade jag regelbundet. Promenader på 90 minuter minst tre gånger i veckan, zumbapass en gång i veckan och Friskispass en till två gånger i veckan. Så är det inte nu kan jag säga...sambolivet börjar lägga sig runt midjan. Ska inte bara skylla på sambolivet, vi älskar ju att promenera tillsammans men då går vi ju mest och myser :). Jag har inte mått så bra sen flytten med nytt jobb, ny stad och allt det tillför. Jag har varit såå trött efter jobbet och kvällarna går för fort! Jag sätter nu allt mitt hopp till vårsolen, att den ska komma och ta med sig lite energi till mig.



Nehe mina vänner, nu ska jag fixa lite till Mats födelsedag ;) 

3 kommentarer:

LA FAMILJA sa...

Låter toppen med sol. Den behöver vi verkligen för humöret om inte annat. Hoppas allt med jobbat börjar ordna upp sig. Det tar ju ett tag att hitta sin plats. Du fixar det du är en kämpe. Kämpa på min vän. Styrke kram till dig<3
Madde

Anna-Lena sa...

Javisst blir det bättre när våren kommer!.. :) Och JAG VET att det tar rid att finna sig till rätta men med er kärlek <3 kommer du göra det... det är jobbigt att vänta på att göra det... men väl värt det när det sker! ;D Gratulera Mats från mig!!! Vilken dag är det... kanske du kunde köpa ngt från mig?.. vet inte om de andra syskonen vill va me?.. du! vi ringde ju alrig... kan du inte sända mig ditt hemnumemr en kväll när du har tid över?.. Kramar

Ann-Sofie sa...

Hej hej sötnosen, nästa fredan blir det Håkanfys i alle fall ♥

Puss!

A-L, min familj har redan en present till Mats! :)