tisdag 8 mars 2011

Äntligen eller???

Har lovat att starta denna blogg sen jag flytta till Stockholm och nu var det alltså dags. Min syster skapade bloggen åt mig så jag bara skulle ha att gå in och göra inlägg...sååå...fem dar senare sitter jag då här. Lite bilder från lägenheten har utlovats så så får det bli!

                                          Min sida av sängen :)

                                                    Hallen!

                                          Mats städar i vårt nykaklade kök.

                                          Och lagar god mat till mig :)

Nej hörreni, mer får ni inte denna gång, det tar ju evigheter att göra ett blogginlägg, hur orkar ni?

9 kommentarer:

mamma sa...

Jaaa äntligen, så kul att få se lite hur du har det. Du har så fint, och du har en riktigt bra Mats!

Ann-Sofie sa...

hahaha...du är så rolig, så kul med ett inlägg, känns som att ha dig mer nära!!! ♥♥♥

LOVE YOU ♥

Ann-Sofie sa...

...glömde ju skriva att lägenheten är jättefin, men det visste jag ju redan, sett i din mobil ju :))

KRAAAAAAAAAAM, och hoppas du mår bra!!!

LA FAMILJA sa...

Jippi. Äntligen säger jag me. Kul ju. Jätte fin lägenhet och du sätter mannen i arbete det är bra.:)
Kram!!!!

Mats sa...

Vilken fin blog du har! Älskar dig

Anna-Lena sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAA!.. äntligen... nu har jag läst heeeela bloggen flera ggr och kikat på bilderna massa ggr... :) KUL att få "vara med"... :) i ditt liv lite! Saknar dig- kommer gärna i vår och shoppar loss och myyyyser!

Anna-Lena sa...

Fin hell förresten- fantastiskt E! ;D <3

Anonym sa...

Hej Emma. Kul att vi får följa dina äventyr i stora staden. Du har ett jättefint hem, ju. Må bäst, och fortsätt skriva blogg!

Kram Biggi.

Anonym sa...

Äntligen så roligt :) MEN jag undrar varför inte alla med samma namn har samma ådra som din man har??? ;) Måste gjort något fel i början...
Va roligt med kör o allt :) jättekul att ha något annat att gära än jobb o sambo ibland oxå så guld värt att du redan hitta något :)
Ha det så jättebra med ditt nya liv!
Kramar Anette