lördag 30 juni 2012

Storebro och jösses vad tiden går!

Är i Sbro över helgen för att fira min födelsedag. 35 bast imorgon. Känns bara bra men Gud vad tiden går! Det var ju inte alls länge sen jag hade en hejdundrande 30årsfest. En fest som det fortfarande pratas om :) It was...wait for it...legendary! Blir en betydligt lugnare firande av denna jämna siffra. Har ju liiite andra prioriteringar just nu. Men jag kommer igen. När jag fyller 40. Då jäklar!!

torsdag 21 juni 2012


Har varit mamma i 5 veckor och 3 dagar nu. Känns konstigt att skriva att jag är mamma. Jag gick från att vara gravid till att bli MAMMA. Det visste jag ju innan :) men det är fan så stort alltså.

Gick från detta...
till detta!!

tisdag 8 maj 2012

Håll ut...Jag är snart tillbaka :)
Ska ta tag i bloggen igen så ni kan följa mitt liv som mamma!


onsdag 31 augusti 2011

Long time...

Länge sen nu jag vet men jag har börjat jobba så jag har inget liv längre. Jag har i samband med detta en djup existentiell kris vilket bidrar till frånvaron här på bloggen. Detta inlägg blir ingen fröjd heller utan ni får nöja er med bilder...

Mys med fintjejorna



På väg till Gotland














Finfina bröllopsparet


Såå fina tillsammans!

Mats var såå stilig!



Glad brud!


Fina killar väntar på färjan





Morgonpromenad i Visby



ÖLAND!!

Morgonpromenad Öland


Så jäkla snygg och han är min!!!

Allt kom visst lite i oordning, Gotland var först, sen Öland och sen bröllop i Ankarsrum...orka liksom inte ändra på det ;)

torsdag 11 augusti 2011

Redigering...förhoppningsvis!



Har förstått att alla inte kan se den och vissa ibland...försöker igen då :)




Nej, jag kan visst inte :( Tips på hur man lägger upp en video?

måndag 25 juli 2011

Semesterpics!


Vi har myst på filt med god mat och vin medan den oerhört talangfulla Emil Jensen underhöll.







Vi åkte Birka Princess till Mariehamn. En båtresa som främst handlade om mat, dryck, rekreation och en hel del panik när jag emellanåt insåg att jag var på en båt.



 








Hemma i Småland med tokmys med HELA familjen! UNDERBART!!! 
















En tredagarstripp till Köpenhamn var som balsam för själen! Avslutades med en konsert med Roxette på Tivoli! Nostalgi! Önskade även för en stund att jag inte var vegisfegis...saknar Pölse!

























































































Sen har vi slappat hemma också, solat när tillfälle getts och ätit massa gott och druckit ännu mer :)















 Det är ju trots allt högsommar så jag tyckte att detta var en passande sista bild!