tisdag 9 oktober 2012


God tisdag på er!
Okej, ska vi summera förra veckan och se hur det gick?

Måndag:Baspass Friskis och Svettis  Check!
Tisdag: Corepass Friskis     Check!
Onsdag: Afrodans Friskis     Nope! Fick så ont i magen innan jag skulle iväg.
Torsdag:Zumba    Nope! Blev inställt! GRRR!!
Fredag:Promenad 6km  Check på den + ett baspass på Friskis :)
Lördag: Yoga   Nope! Däremot 7 km promenad
Söndag: Promenad 6 km Nope! Tog en dag av VILA

Jag är supernöjd med veckan även att det inte riktigt blev som jag tänkt mig men livet kom emellan ibland och det får det så gärna. (Förutom magontet på onsdan kanske...) 

Den här veckan har jag redan lyckats gå ifrån schemat. Tisdagar är ju mammacore annars men vi vaknade 09.10 idag och måste ge oss iväg senast 09.45 för att hinna så jag avbokade. Lite tråkigt, är ju annars veckans höjdpunkt men ska se om jag kommer iväg på nåt annat pass ikväll.

Väntar in corepass förra tisdan



och jag somna ju som vanligt!



Vikten är lite all over the place. Har varken gått upp eller ner. Men till skillnad från innan så vet jag varför. Har ätit bara massa onyttigt i veckan. Bröd, godis, chips, pizza...the list goes on. Så jag var ändå ganska nöjd att jag inte gått upp en massa men blir lite trött på mig själv. Jag vill ju gå ner i vikt och ändå molar jag in massa godsaker. Men men, skam den som ger sig och den här veckans mål är (som vanligt) att äta bra mat...

Veckans mål:

Äta bra mat
Träna 4 pass (blir lättare att bestämma ett antal pass än att skriva vad som ska tränas när, blir lättare att lyckas då)


Vi var på bebissim för första gången igår och det var såååå mysigt! Leo gillade det och det känns så underbart och värdefullt att göra saker hela familjen.


Snart ska vi hoppa i plurret!



Ha en bra vecka, det ska jag!!





















3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Haha, åååå, det gör så ont i mitt hjärta när jag ser er, men samtidigt sitter jag bara och ler! Vill så gärna vara en del av erat vardagsliv!!
Miss you like crazy ♥♥♥

Du är jätteduktig Emma, du är ju redan så smal och vältränad så då kan ju listan go on.. ;)
Alle fall, du är sån fin mamma och det ser man på både dig och Leopold, ni strålar!!
Love you

Emma sa...

Åh, tack fina du! Jaa, njuter gör vi iallafall ;) Saknar dig också, just det här att bara kunna ses när som :( love you!

mamma sa...

Ni är för söta! ♥♥♥