måndag 1 oktober 2012

Ny vecka

Så... förra veckan var kantad av sjukdom och jag har mest legat...var väl ute en liten sväng först på torsdagen. Jobbigt! Så jag kunde ju inte träna förra veckan och har ätit lite hej kom och hjälp mig så när jag ställde mig på vågen imorse var det med känslor av skräck. Med tanke på att jag tidigare veckor antingen stått stilla på vågen eller gått upp bara för att jag inte följt mitt matprogram till punkt och pricka så tänkte jag typ + 15 kg nu när jag verkligen inte brytt mig nåt om vad kalorier heter. Men nä - 1.7 kg. Förbryllande. Kan bero på att jag fått sova i veckan kanske. Vi hade en teori om att jag inte går ner i vikt för att min kropp är så trött. (Leo har haft en vakenperiod). Trots viktnedgången så kan jag inte lita på den riktigt. Om jag äter superbra varenda dag och tar en bulle eller muffin en gång i veckan så har vågen antingen stått still eller å har jag gått upp. Detta har pågått den senaste månaden. Sååå frustrerande!! Nu jäklar ska jag ta upp kampen mot fettet ;) Ska ta mig en rejäl träningsperiod (bara reuman kan va snäll) Så istället för veckomål så får ni ta del av mina träningsmål. Kanske kan bli lite motiverad av att jag ska rapportera till er hur det går ;)

Måndag: Baspass Friskis och Svettis
Tisdag: Corepass Friskis
Onsdag: Afrodans Friskis
Torsdag: Zumba
Fredag: Promenad 6 km
Lördag:Yoga
Söndag: Promenad 6 km

Here we go! Pepp! Pepp! Pepp!



Leo hejar på mamma 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha goa Leo, jag hejar också men säger ändå jösses vad många pass, men bra och härlig variation och är det nån som klarar det är det du!!
❤❤❤
Annso

Emma sa...

Corepasset tex är ganska lugnt så tisdag och fredag blir lite av vilodagar. Yoga på lördan är ju också lugnt så...Puss och tack! Löve you

mamma sa...

Det var väl skönt att det äntligen hänt nåt. Hoppas du får vara frisk och skapligt smärtfri nu. Förstår att den lilla mammagrisen hejar på dig ♥