tisdag 21 maj 2013

Leo 1 år.

Har haft ett par underbara veckor i samband med Leos födelsedag. Vi firade helgen innan själva bemärkelsedagen och familj och några vänner var här. Älskar verkligen att familjen ställer upp och åker alla dessa mil, och tar in på hotell och vill vara med och fira plutten! I gengäld fick de ju visserligen se världens finaste ettåring vägra äta tårta :)) Däremot mumsade han i sig en kaka. Det var tre härliga dagar som familjen var här och sen åkte jag och Leo ner till Vby. Det var härligt att träffa vänner och umgås med Humle men borta bra hemma bäst! Helgen i Vby avslutades med bröllop.Mats fina kusin Towe gifte sig med sin Niclas. Fint par, fina tal och en gravid brud! Så vacker! Nu är det dock skönt att vara tillbaka i gamla rutiner (och det behövs säger vågen). För mycket fika, för några promenader.





























7 kommentarer:

mamma sa...

Tack, för att vi fick komma.Härliga bilder. Verkligen mysigt att se ettåringen vägra äta tårta.

Anna-Lena sa...

Härliga bilder, men guuuu va jag mååååste klippa mig ;) ja, vilka härliga veckor ni haft... Vi oxå ;) men lite skönt med vardagen & rutiner, ja... ;) pöss

Anonym sa...

Underbara och stärkande dagar i Stockholm, tusen tack för eran gästfrihet ( men herregud, låter jag gammal nu igen, haha )

Alle fall, underbart att ha dig här med! Love you family, love you Emma!

Och vet du Dumle, jag hörde en märklig historia på byn, det var en tjej med hjärtesorg som dränkte en fluga i sitt eget svett, jag vet inte hur mycket sanning det ligger i det, men skulle inte det bli en bra charad?!

Annso sa...

Jäklar vad snygga ni är du och Mats!
Kram

Emma ❤ sa...

Låter som en alldeles utmärkt charad! Får nog lov att sträcka mig till att säga förstaklassig till och med!

Och ja...du låter gammal!

Anonym sa...

Hahaha, miss you already!! ♥♥

Anonym sa...

Vilka härliga bilder och så mysigt ni verkar ha haft det :)
Bilden på dig och Mats är verkligen kanonbra. Ni är så fina :)
Kramar Anette