tisdag 28 maj 2013

Bakom the instamoment


Den här bilden lade jag upp på Instagram idag med texten Love Life till. Och det stämmer ju. Att jag älskar mitt liv. Men det är ju inte bara rosor att sitta ute på en filt med en ettåring. För det första så sitter han ju inte på filten utan är överallt där filten inte är. I gräset, i fågelskiten, i fikat, you name it! För det andra vet ni som känner mig väl att jag inte är en outdoorperson direkt utan jag är fullt upptagen med att hålla koll så att inget kryper på mig. Dagens utflykt innehöll dessutom tre attacker från feta änder (Leo tokskratta när jag hysteriskt försökte vifta bort dem med vår filt), en solhatt som ständigt blåste av och en unge som satte en för stor äppelbit i halsen och höll på att kvävas ihjäl! Här nånstans gav jag upp och packade ihop oss och gick hem. Ja, livet är sannerligen idylliskt! 

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hahahaaaaa...!! Underbart! Det är ett styr att få ihop allt du, och just insekter, getingar och annat oknytt är inget vidare!! Det är nog det jag fasar mest för inför semestern, inte om vi ska få någon sol, utan alla dessa fästningar och kossor!! Livrädd! 😜🐮🐜🙈🙉🙊

OBS! Inte underbart att lillkillen höll på att kvävas ihjäl dock, varför gör dom så de små?!!
Kämpa på mina söt 🌰!!
Love you! ❤

Anna-Lena sa...

Hi, hi... Ser det framför mig, ja... Kuuuul!.. ;)

mamma sa...

Va kul att du kan roa din son ;). Inte så kul att han satte i halsen dock.De e otäckt. Hoppas du får njuta många dagar på filten ♥