söndag 8 juli 2012

Babyshower

Nån gång i februari kläckte min goa syster Annsofie den brighta iden att vi borde ha en babyshower för mig och min bebis som var på g. "Du som älskar allt Amerikat". Sagt och gjort, vi började planera för en babyshower som skulle äga rum på långfredagen. Och planerade gjorde vi. Vi gick all-in om man säger så. Och ignorerade genusperspektivet för en dag. Alla dekorationer, servetter, inbjudningskort och till och med maten var blå! Jag hittade en hemsida med alla möjliga grejer att köpa (www.partytajm.se) och där gick jag loss!! Köpte servetter, ljus, små skallror, ballonger, serpentiner och banners som det stod "It´s a boy" på. Underbart. Jag bakade minifrallor, chokladkakor, blåbärspaj och cupcakes. Självklart med blå glasyr :) Vi hade till och med blått vatten som Maja blandade.                                              


 

                                                                                                                                                                             


Fick en alldeles underbar blöjtårta av mina systrar. Väldigt American och jag älskade den såklart!!




Det bästa med dagen och som jag levde på väldigt länge var alla fina vänner som jag har. Jag kände mig så uppvaktad, älskad och uppskattad och det värmde mitt frusna hjärta!! Tack!!



Sen kom han ju då och livet kunde inte vara mer perfekt!
<3Älskar min familj <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fiiiiina lilla Leo!! Älskar er!! ♥
Det var en väldigt lyckad Babyshower, jag tycker också du har så fiiiina vänner!! ♥ Tror jag det..

För finast är du!!
Kram Annso

Anonym sa...

And by the way.., gillar din bloggs nya namn!! ♥

Annso

Anna-Lena sa...

Ja, det var jættejætte mysigt!.. <3

Anna-Lena sa...

Ja, det var jættejætte mysigt!.. <3

mamma sa...

♥♥♥