torsdag 5 juli 2012

Kärlek

Åh, vad jag njuter av livet just nu. Mina fina killar förgyller verkligen varenda sekund av dagen (även om den stora killen kan driva mig till vansinne emellanåt). Dagarna är fyllda av en massa mys, promenader, lunch ute,  stolt uppvisande av Leo för familj och vänner och så mera mys. Såklart byter vi en jäkla massa blöjor också och tvättmaskinen går varm! Vi har även hunnit fira min 35årsdag nere i Småland och halleluja vilken familj jag har! Underbara presenter med värme och tanke bakom. Fick bla vinglas av Carolina Gynning från mor och far, ramar av Annso, ring av Maja, lampa av AnnaLena, ljuslykta av svärisarna och årskort på Friskis från Mats och Leo!! En liten bildkavalkad från de senaste veckorna. Får även passa på att tacka min gästfotograf Maja Holmberg :)))

SnyggFredde ska på byfest

Amma,amma,amma...

Morfar

Mormor

SötMaja

Mats <3

mästerfotografen


Att sova på mamma är great!!!

På mormor med...

Kollar tv med morbror


Några av presenterna

Tårta

mums


Alltså, hur snygg får man va!!

jaja, du med!!

       Inte bara världens finaste pappa utan den finaste killen.
Tack för årskortet på Friskis!

Hej på er!

Moster bär när jag har ont i magen.

Allra finaste!!


Var och shoppade lite...


Fick en fin ring av Maja


Hej morfar




Åkte till Söderköping på vägen hem..

Orka inte stå i kö...

men fick god glass ändå :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha...Jag dööör på Maja och Puma kortet..., hon är bara för knäpp min fina!!

Roliga kort, jättekul att ha er här, och fortsätt att bara mysa bäbistid ♥♥♥
Annso

Emma sa...

Som Mats sa: två pumor på ett kort :))

Anonym sa...

Åh vad roligt med lite bilder. Han är allt fantastiskt fin er lilla kille. (ja,ja, den stora med). Hälsa familjen.

Kram Biggi.

mamma sa...

♥ jättefina bilder ♥

Anonym sa...

Va ni i Sörping och inte kom förbi här?? Är ju bara 9km mellan ju:/ Kunde ju fått titta på underverket iaf:)
Kram Anette