Hemkommen från zumban till ett sovande
barn. Heja pappa Mats!!
|
Älskar känslan när musiken sätter igång och håren på kroppen ställer sig lite. Älskar när man hamnar i ett flow där musiken pumpar och fötterna liksom går av sig själv. Älskar också att jag redan längtar till nästa torsdag!
Tycker mindre om att kroppen inte hänger med, att högerarmen knappt går att lyfta och att höften protesterar efter halva passet. Jag som kan svinga den annars kan jag säga!! Blir lite sur att jag inte kan visa hur jäkla grym jag egentligen är på zumba ;) Men med medicin i kroppen, då ni!! Leo vägrar ju ta flaskan men idag har vi ätit lite gröt och det gillade han!
Har varit ute och gått mycket i veckan, vilket väder vi har haft!
| Hur fint bor inte vi? Vy 5 min hemifrån |
| Rådjur mitt i stan, läckert! |
Wish me luck! Ni får en uppdatering söndag kväll! Puss på er!

