söndag 2 september 2012

Kräftskiva...typ




Jag hade en busy lördag. Vi skulle ha kräftskiva på kvällen och jag hade bestämt mig för ett riktigt buffebord. Jag älskar verkligen att fixa i köket men det tar ju sin lilla stund.





Vi bjöd på kräftor och räkor och jag bakade västerbottenpaj, minikantarellpajer och minipizzor. Jag gjorde även en god pastasallad med pesto och vi hade vitlöksbröd, majskolvar och korv med bröd. Med andra ord...det fanns nåt för alla smaker.


  
                       
   


Gästerna anlände och maten såg fantastisk ut...

då låg jag här...




Jag klagar absolut inte, äskar att mysa med min Leo!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Var jätte gott :) tack för allt!!! Puss puss

Anonym sa...

Ser mumma ut, vad du är duktig!!
Härligt att mysa med Leo, vi saknar er här nere!!

Annso

mamma sa...

Maten ser ju jättegod ut och mys med Leo kommer väl före allt ;-)