tisdag 4 september 2012

Stark mamma!

Idag tog jag på mig träningskläderna och la Leo i vagnen och begav mig till Friskis och Svettis i Hornstull. 30 förväntansfulla och lite nervösa (hur ska min bebis uppföra sig??) mammor tränade Core så svetten lackade! Det var en sån jäkla skön stämning på passet. Några fick sluta träna för att trösta och vyssja sina bebisar, några fick sätta sig och amma och några fick göra övningarna med bebisarna i famnen.

Leo var väldigt kinkig när vi kom in i lokalen och ville inte ligga på sin filt men så fort musiken satte igång tystnade och låg som ett litet ljus. Han låg och kikade på alla tränande mammor. Perfekt ställe för Leo, han gillar när det är mycket folk omkring, han är nyfiken och han älskar musik!! Första halvtimmen låg han och kikade på alla armar och ben som sprattlade och sen somna han! Hahaha, skön kille!




Det var ett bra pass, lagom ansträngande och många övningar för magen!


Jag fick mig en rejäl genomkörare efter ett år av ingen träning alls men nu jäklar ska jag bli en hot mama! Och stark! Så jag orkar bära min plutt:)


2 kommentarer:

mamma sa...

Duktig du e ♥

Annso sa...

Hahaha, älskar det kortet på Leo- helt utslagen :))
Skönt du kommer iväg!! :))
Keep up the good work