söndag 2 september 2012

Måndag

Ny vecka, nya möjligheter...

Jag vet, lite välan positivt för att vara jag eller hur? :)

Nej, men jag ska försöka tänka lite så i fortsättningen, försöka mig på en lite positivare attityd. Ingen mår ju bra av att gå omkring och må dåligt ;) och eftersom jag mår väääldigt dåligt fysiskt nu så måste jag försöka med ett positivt psyke! Jag ska vara lite snällare mot mig själv och klappa mig själv på axeln när jag har promenerat 3 km istället för att sura för att jag inte fixade 6...Jag har så jäkla lätt för att jämföra mig med andra friska människor och det är ju urdumt för då kan jag ju liksom inte vinna. Jag ska försöka vara stolt och glad för det jag åstadkommer istället för att fokusera på det jag inte klarar just nu. Men när jag får min medicin igen, då jäklar :)

Veckans mål:

Fortsätta med Viktklubb (-1.2 so far)

Byta in presentkort mot ett träningskort på Friskis

Träna minst två pass


Nöjer mig så...lättare att lyckas då!!

Vi avslutade helgen med att kolla lite film.



Snövit var bra tyckte jag, Mats somnade, men jag kunde mest tänka på hur huvudrollsinnehavaren hade  en affär med regissören...





Sen såg vi den här otäckingen, jag blundade dock mest hela tiden. Woman in Black hette den och är "Harry Potters" senaste film. Se den inte om du vill ligga vaken med ett rusande hjärta och med panik i blicken leta otäcka skuggor hela natten...


Ha en fin vecka!!





4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha fy den ska vi inte se, Harrys film menar jag, usch! :)
Men huntsman ska vi se, har den kommit på dvd?

Ha en fin vecka!!
Puss
Annso

mamma sa...

Du e så duktig och det är smart att inte sätta för höga mål, då blir man bara besviken på sig själv. Du får ju faktiskt tänka på att du har en liten Leo som tar både tid och energi, hur mysig han än är ♥

Emma sa...

Tack mamma, behövde höra det!

mamma sa...

Snygg blogg, förresten ♥