måndag 17 september 2012

Måldag!

Hola amigos!

Förra veckans mål var:

Träna tre pass Check på den!
Fortsätta med Viktklubb Check på den!
Inget socker Check på den!

Tjohoo, så gott att kunna bocka av alla mina mål. Är lite halvt nöjd med viktminskningen (-2,2) på tre veckor. Följer ett program där man ska tappa ett kg i veckan och det har jag ju inte. Men skynda långsamt är ju det bästa, annars går jag snart upp igen om jag känner mig rätt! Blir bara lite frustrerad, vad hände med att "man rasar när man ammar"????

Veckans mål är:

Träna två pass
Två långpromenader (typ 6-7 km)
Fortsätta Viktklubb
Inget socker


Ha en skön vecka!

Det tänker vi ha!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahah, bara älskar kortet på er, hur goa får man va ♥♥♥
Vad duktig vi är, minus ett kg här med imorse :)) Maja -0,6, känns toppen och inte en enda sockerbit :)

Galet duktiga, nu kör vi en vecka till!!

♥♥♥
Annso

mamma sa...

Duktig du e. Vilka goa mysisar ni e ♥

Emma sa...

Ja, nu jäklar!! Helgen gick ju superbra, åt salta pinnar. Vad duktiga ni är mina tjejor!!!