måndag 10 september 2012

Veckans mål


Förra veckans mål var:



Byta in presentkort mot ett träningskort på Friskis Check på den!

Träna minst två pass Check på den!


Fortsätta med Viktklubb (-1,2 so far) Typ check på den...Veckan började bra mån-tors, sen falerade jag helt! Har dock gått ner 0,5 kg men är inte nöjd med hur jag avslutade veckan. Men istället för att gräma mig över det så ska jag ta den känslan och tagga igång på den den här veckan!!

Veckans mål:

Träna 3 pass
Följa Viktklubb,kan "fuska" på lördag
Fortsatt inget socker, går in på vecka tre med ett återfall, inga sådana den här veckan dock!


Ha en skön vecka!


Det ska vi ha!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå vad ni är goa ♥
Duktig du är!!
Minus 1.4 här vecka 1, känns bra!

Kram och ha en fin dag
♥♥
Annso

Emma sa...

Härligt!! Nu jäklar kör vi! Puss

Anonym sa...

Det gör vi!!! ♥♥♥

mamma sa...

Duktig du e ♥

Anna-Lena sa...

Det ska ni, finingar!.. <3 DUKTIGA systrar jag har!.. :)